X

Dlaczego płatne ankiety to godna uwagi propozycja?

Dlatego, że opinie klientów po prostu są w cenie. Firmy chcą się dowiadywać, co o ich markach sądzą klienci, jakie mają oczekiwania odnośnie reklam, albo w jakim stopniu rozpoznają elementy identyfikacji wizualnej czy slogany używane w trakcie kampanii marketingowych. Dlatego zlecają firmom badawczym realizację badań ankietowych. Na pytania odpowiadają paneliści, którzy są realnymi klientami. Pamiętaj więc o tym, aby wziąć pod uwagę strony internetowe jedynie tych spośród paneli internetowych, które należą do zarejestrowanych firm badawczych. Do takich serwisów można zaliczyć między innymi: badanie-opinii.pl

 

Postawione w badaniach cele realizowane przy wsparciu nowoczesnych metod ankieterskich – CAWI, czyli szybkich internetowych kwestionariuszy ankietowych, wspomagają rozwój marketingowy danej marki. Pozwalają na wskazanie mocnych i słabych stron produktu czy też usługi. Działania tego typu zmierzają do zwiększania zysków. 

 

Klienci odpowiadający na płatne ankiety dają producentom jasny wgląd w bezpośrednie opinie na temat wybranych produktów lub usług. Jest to jedna z nielicznych form bezpośredniej komunikacji dotyczącej opinii, na temat produktu, pomiędzy jego twórcą, a odbiorcą. Najczęściej udziału w dyskusji dotyczącej konkretnej marki lub produktu, biorą udział konsumenci niezadowoleni z ich jakości. W przypadku płatnych ankiet sytuacja ulega zmianie. Jeśli odbiorca jest zadowolony z usługi czy produktu, wyrażenie opinii kosztuje go poświęcenie czasu na wypełnienie ankiety, jednak dostaje za to zapłatę. To element motywujący do wzięcia udziału w badaniu opinii, nawet, jeśli jest ona neutralna.

 

Opinie mogą dotyczyć różnych aspektów samego użytkowania towaru, ceny bądź też jego odbioru w przestrzeni konsumenckiej – np. reklamy. Wyspecjalizowane firmy zajmujące się konstruowaniem ankiet, mogą wspomóc w utworzeniu najbardziej przydatnego dla konkretnej marki lub usługi, zestawu pytań i kafeterii odpowiedzi, a następnie opracować otrzymane informacje w profesjonalny sposób.

 

Badanie ankietowe to jedna z najczęściej wykorzystywanych dziś metod badań ilościowych, dzięki którym można pozyskać informacje od konsumentów w rożnym wieku, z większych i mniejszych miejscowości, ze zróżnicowanym dochodem . Otrzymując tego rodzaju informacje oraz dane dotyczące odbioru produktów można określić strategię działań marketingowych oraz preferencje i zwyczaje zakupowe potencjalnych- nowych konsumentów.

 

Warto skorzystać z potencjału jaki, niosą za sobą płatne badania ankieterskie i rozwijać swoją markę zgodnie z oczekiwaniami rynku!

 
badania opiniibadania opinii klientówbadania ankietowepłatne ankiety